Virtuális asszisztencia

Mi is az a virtuális asszisztencia?
Lényegében ugyanaz, mintha a megbízó hagyományos irodai asszisztenst alkalmazna, a különbség, hogy a munkavégzés nem helyben, hanem az interneten és telefonon keresztül zajlik.
Valamint sokkal költséghatékonyabb megoldást jelent, hiszen a virtuális asszisztens után nem alkalmazotti bért és járulékokat kell fizetni, hanem jóval kedvezőbb, előre meghatározott, eseti vagy havi munkadíjat.
Neked szól a szolgáltatás
– Ha aktív munkaidődet konkrét tevékenységed végzése tölti ki, és sem kedved, sem időd nem marad a vállalkozás vezetésével járó adminisztratív feladatok elvégzésre, esetleg kifejezetten utálod is az ilyesmit.
– ️Ha több projekten dolgozol egyszerre, de nem tudsz annyi felé szakadni, ahány felé kellene.
– Ha nem ismered jól az internet és a közösségi média által nyújtott lehetőségeket.
–️ ️Ha tevékenységedet grafikai anyagokkal népszerűsítenéd.
–️ ️Ha vállalkozásod még nincs jelen az interneten, de egyre inkább szükségét érzed annak, hogy ez változzon.
Miben segíthetek neked?
– ️Rám bízhatod e-mailjeid kezelését, számlák kiállítását, hivatali ügyintézést online és offline egyaránt, kimutatások elkészítését, szövegírást, pályázati dokumentációk összeállítását.
– ️Segítségedre lehetek induló vagy meglévő projekteddel kapcsolatos ötletelésben, kivitelezésben, az eredmények monitorozásában.
– Tervezhetek számodra szórólapot, plakátot, névjegykártyát, táblát, prospektust, molinót, matricát, amit csak igényelsz -nyomdai elkészítéssel együtt.
– ️Létrehozhatom és kezelhetem weboldalad, közösségi média profilodat. Utóbbit állandó jelleggel, kreatív tartalomtervezéssel, kisebb grafikák létrehozásával, követőid érdeklődésének felkeltésével.
Az általam nyújtott virtuális asszisztencia szolgáltatás díjazása az elvégzendő feladatok mennyiségétől, jellegétől és a ráfordítandó időtől függ, melyek minden esetben előzetes egyeztetés során kerülnek megállapításra.
A szolgáltatás alapdíja:
150.000 Ft / hónap.

Mi is az a virtuális asszisztencia?
Lényegében ugyanaz, mintha a megbízó hagyományos irodai asszisztenst alkalmazna, a különbség, hogy a munkavégzés nem helyben, hanem az interneten és telefonon keresztül zajlik.
Valamint sokkal költséghatékonyabb megoldást jelent, hiszen a virtuális asszisztens után nem alkalmazotti bért és járulékokat kell fizetni, hanem jóval kedvezőbb, előre meghatározott, eseti vagy havi munkadíjat.
Neked szól a szolgáltatás
– Ha aktív munkaidődet konkrét tevékenységed végzése tölti ki, és sem kedved, sem időd nem marad a vállalkozás vezetésével járó adminisztratív feladatok elvégzésre, esetleg kifejezetten utálod is az ilyesmit.
– ️Ha több projekten dolgozol egyszerre, de nem tudsz annyi felé szakadni, ahány felé kellene.
– Ha nem ismered jól az internet és a közösségi média által nyújtott lehetőségeket.
–️ ️Ha tevékenységedet grafikai anyagokkal népszerűsítenéd.
–️ ️Ha vállalkozásod még nincs jelen az interneten, de egyre inkább szükségét érzed annak, hogy ez változzon.
Miben segíthetek neked?
– ️Rám bízhatod e-mailjeid kezelését, számlák kiállítását, hivatali ügyintézést online és offline egyaránt, kimutatások elkészítését, szövegírást, pályázati dokumentációk összeállítását.
– ️Segítségedre lehetek induló vagy meglévő projekteddel kapcsolatos ötletelésben, kivitelezésben, az eredmények monitorozásában.
– Tervezhetek számodra szórólapot, plakátot, névjegykártyát, táblát, prospektust, molinót, matricát, amit csak igényelsz -nyomdai elkészítéssel együtt.
– ️Létrehozhatom és kezelhetem weboldalad, közösségi média profilodat. Utóbbit állandó jelleggel, kreatív tartalomtervezéssel, kisebb grafikák létrehozásával, követőid érdeklődésének felkeltésével.
Az általam nyújtott virtuális asszisztencia szolgáltatás díjazása az elvégzendő feladatok mennyiségétől, jellegétől és a ráfordítandó időtől függ, melyek minden esetben előzetes egyeztetés során kerülnek megállapításra.
A szolgáltatás alapdíja: